Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Των ψυχών Ψυχοσάββατο:

 «ος γαρ αν θέλη την ψυχήν αυτού σώσαι... 
απολέσει αυτήν 
ος δ’ αν απολέση την ψυχήν αυτού 
ένεκεν εμού, ευρήσει αυτήν» 





Των ψυχών Ψυχοσάββατο:

 να μην ξεχάσω να κοιτάξω ψηλά και μ'ένα δάκρυ ψυχής να μνημονεύσω τους απόντες μου...ΌΜΩΣ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ οτιδήποτε μοιραστήκαμε..γι'αυτό να μην ξεχάσω να συνεχίσω να μοιράζομαι στιγμές Αγάπης με τους Ανθρώπους μου εν'όσω ζουν..αξία είναι να γνωρίζω πως αυτή η Ζωή είναι η παλαίστρα της ψυχής κι ο πόνος το Αμόνι..να μην ξεχάσω πως είμαι προσωρινός ταξιδιώτης κι όχι μόνιμος ενοικος στη Γη..να μην ξεχάσω να μάχομαι για το άδικο διατηρώντας την ανθρωπιά την αξιοπρέπεια και την ευαισθησία μου αν όχι αλώβητες ποτε όμως ψυχοραγούσες..να μην ξεχάσω την ουσία των λόγων εκείνου που με το αίμα του σφράγισε τη δική μου αθανασία..να μην ξεχασω πως το σωμα είναι η κιβωτός της ψυχης μου και πως στα μαυρα σκοτάδια καιρών και ανθρωπων δεν θα διαπραγματευτω ποτε και με όποιο τιμημα τα αυτονόητα.-